close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מפסק לדוד – הדור הבא

מערכת שורשכב אדר א, תשעט27/02/2019

אודות מפסק חדש וחכם לדוד שלכם... דור חדש של מפסקי דוד

תגיות:
גם במדינה שיש בה הרבה מאוד ימי שמש כמו ישראל, עדיין ישנו צורך גם בדוד החשמלי. סיבה אחת לכך היא אותם ימי חורף שבהם יש מעט מדי שמש כך שאם נרצה מים חמים – לטובת מקלחות, שטיפת כלים וכו' – נצטרך להשתמש בחשמל. הסיבה השנייה היא שישנם בתים שבהם לא ניתן להתקין דוד שמש ובפרט כאלה שיש בהם גג רעפים.

הבעיה העיקרית עם דוד חשמל, מעבר לתרומה שלו לחשבון החשמל כמובן, היא שבמקרים אנחנו לא יכולים ליהנות ממים חמים כשאנחנו באמת צריכים ורוצים אותם. או ששכחנו להדליק את הדוד בזמן, או שלא היינו בבית ואחרי שחזרנו נצטרך לחכות פרק זמן בלתי מבוטל עד שהמים יהפכו חמים.
בעיה נוספת היא כששוכחים לכבות את הדוד והוא צורך חשמל בלי שבאמת יהיה בכך צורך.
אבל כיום כבר אין צורך לסבול מהבעיות הנ"ל, שכן כבר ישנו פתרון: מפסק חכם לדוד. מפסק לדוד הוא חלק מכל אותן מערכות שליטה ובקרה מתקדמות שמרכיבות את מה שנקרא "הבית החכם" – קונספט שנמצא בחיתוליו ואין ספק שילך וישתכלל בשנים הקרובות בדיוק כפי שהטלפונים הפכו לחכמים במיוחד בשנים האחרונות.

מה יודע לעשות מפסק חכם לדוד
מפסקים חכמים לדודים חשמליים מאפשרים לנו לשלוט בהם מכל מקום שבו אנחנו נמצאים, כך שאין צורך להיות נוכח פיזית בבית כדי להדליק או לכבות את הדוד.

בזכות היכולת הזו אנחנו יכולים למשל להפעיל את הדוד כשאנחנו יוצאים מהעבודה ולדעת שמיד כשנגיע הביתה נוכל להתקלח. באופן דומה אם יצאנו מהבית ואנחנו לא בטוחים אם כיבינו את הדוד או לא, אין צורך לחזור הביתה – פשוט לוחצים על אותו מפסק לדוד שמותקן אצלנו בטלפון החכם, וממשיכים בעניינינו בראש שקט.

אפשרות נוספת הן יצירת לו"ז קבוע – אם למשל אנחנו אוהבים להתקלח כל יום בסביבות 7:30 בבוקר, נוכל לתכנת את המפסק של הדוד להדליק אותו כל בוקר ב-7:00 ולא נצטרך יותר לזכור או למהר בבוקר כדי ללחוץ על המפסק. עוד אופציה היא לקבל התראות לגבי כל פעולה שמתבצעת בדוד.

התועלות החשובות של המפסקים החכמים
התועלת הבולטת ביותר של מפסק לדוד היא כמובן הנוחות המרבית. תועלת חשובה נוספת היא הקטנת צריכת החשמל בזכות העובדה שהדוד דולק רק כשאנחנו באמת צריכים אותו. בנוסף ניתן בעזרת המפסק החכם לקבל אינפורמציה מקיפה ועדכנית לגבי צריכת החשמל – לפי משתמשים בדוד, לפי תאריכים ולפי פילוחים נוספים, וכך לייעל עוד יותר את השימוש בדוד.

האם ניתן להתאים מפסק לדוד חשמלי מכל סוג שהוא?
ניתן להתאים מפסק לדוד חשמלי מכל סוג שהוא, כולל בבתים ישנים. הדרישות היחידות הן נתב אלחוטי בדירה, אינטרנט ביתי וכמובן סמארטפון שבו למעשה מותקן אותו מפסק חכם לדוד. המפסקים עובדים במכשירי סמארטפון עם אנדרואיד או עם IOS.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה